+senyum+


mula dari sini,kan begini baik kan
lama kita jatuh, dunia dah terbalikkan
sekarang bersama senyum,ketawa dan tergelak
jom kita macam dulu-dulu gelak macam gagak

siapa bersalah?bukan kau,bukan aku
selisih faham? kan? tu salah kita tu
aku maafkan kau dan kau maafkan aku
kan bagus bila kau lempar senyuman begitu
dulu tulis blogger ,buat kau terasa
tapi kau bilang tanpa nama tidak bermakna
jadi kali ini aku tulis untuk memuji
semua yang baik- baik akan aku saji
bila kita lepak,sampai malam tak sudah,
yer aku cakap ni pada si opah, shahrul mazidah
lupakan yang lepas sudah kita kupas
sekarang lepak minum ,senyum, kan kita rasa puas
jalan kita lain,tapi teman masing- masing
berjenaka sampai puas kita tidak lagi asing

bergabung macam dulu,terima kasih wan
niat ku cuma ingin melihat kamu bersenyum bukan bersedih kan?
mungkin salah cara,tidak sesuai saranan
mungkin cara ku kasar sedikit,tercuai perbuatan
tulis blogger lama,bahasa agak kasar lah
biasa lah tu kalau kita dalam keadaan marah
jadi maafkan aku ,kitakan kawan
sedikit salah faham,tapi kita bukan lawan
salah engkau salah aku muka jd biru
tutup cerita lama buka diari baru

anjung masak maggi,hujan sejuk terima kasih
sekarang bersama,yg lama ku cuci bersih
masalah boleh dibincang,ia boleh selesai
mari lepak gelak - gelak masalah kan kita lerai
gelak smpai pagi,da teringat kat itty
member2 ampang yang slalu ku gelar hommie
korang tulang belakang,dan mereka pula pinggang
luar nmpak garang,dalam semua girang

senyum,senyum dan ketawa kita macam dulu
lari- lari kejar-kejar cinta dalam hati
bila kita bersama harap kita bersatu
harap2 kamu semua kawan sampai mati

ucap terima kasih kerna mendengar,terima kasih juga kerna percaya
sebelum selesai semua,engkau lah yang setia
aku bermasam muka ,kau westside disini sana
dari bermuram durja aku terus ketawa
tidak perlu sebut nama,kau tahu kau siapa
kini kau da berpunya,aku tumpang gembira
peduli yang orang kata,kau tahu yang sebenar
kau jangan naik darah nanti hilang kecomelan lah

semalam jalan - jalan,nyanyi - nyanyi lagu
bawak motor laju-laju,warna merah sagu
kacau kawan-kawan,gelak macam hantu
begini sahaja caranya kita bersatu
ku tertawa bersahaja, pandu sebelah kereta
gurau -gurau senda,penat singgah minum sebentar
balik salam-salam,macam-macam ragam
duduk rumah sampai pagi main kad sampai lebam

Comments

  1. auw...sumpah nak nanges...cmni la! nanekore!

    ReplyDelete
  2. haha!! pompuan gile anak saudagar penipu..haha^^

    ReplyDelete
  3. series la gile!...tumbuk hidung berdarah kang!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts