♠️7474

Hey guys.. how u guys been doin'.. apa khabar semua..just nk tulis about one girl yg aku pernah sayang dulu.. lama dah cite ni, ntah mlm ni tetibe aku teringat.. sbb die slalu cari aku, die akan msg aku dulu, die akan tanya sihat atau x, kita dulu messanger je main.. rindu.. 😔.. sbb die soulmate, music kita dgr pun sama genre.. first jmpa, masa tu kat kolej, aku pandang die, die pandang aku, esok tu aku nmpk die lpak ngan membe perempuan aku, aku terus dtg buat ² nk borak ngan membe pempuan aku.. padahal nk mntak nombor die.. pastu, first date kat times square dgn class mate st.john aku, dorg ckp girlfriend aku ke, tapi aku ckp bukan, the best part, dlm wayang.. aku tersentuh tgn die, aku buat x tahu je..pastu die gerak jari die, terus kite pegang tgn.. n ur kiss.. i missed them.. tp die tnggl aku jgk last ² ... adala sebab nye .. mls nk cite.. skarang die dah kawen dah, anak satu,bahagia rasanya.. 😊 mntak ² semua ok la bg die.. cuma aku rindu org yg slalu amek berat kat aku, msg aku slalu, x lupa kan aku, dan utamakan aku.. aku rindu perhatian yang mcm tu dr seorg yg aku syg.. 😔 gmbar die aku xleh ltak, jadi aku lukis je, yg knal tu diam ² je k.. jgn kacau rumah tangga org.. dosa.. 

Comments

Popular Posts