+ Sate Outing +

coz da x taw aper nk citer,jd aku citer la psl time aku melepak! hahah^^.kalo nk lyn,lyn jer...hahah. Hari sabtu,baper aribulan nta,rezeki menjadi sgt mura..haha... aku dpt baju baru,thanx a lot 2 ma mom n dad. So,sabtu as usual aku kuar lepak port bese,bkt bintang,,wahahh...da sane ramai member2..huhu..g jln2 jap,beli komik sume,pastu roger member gua si xharip (yg baru operation dulu) skang da sihat,alhamdullilah.hahah..
Ntah aper jd kat dier tetibe lpak2 nk blanjer kitorg mkn sate,sial la! mesti la setuju! wahhahah
dgn saka aku yg da lame mengidam nk mkn sate! wahahah^^.. Pastu nta mane die bwk kitorg,area2 K.L jgk ar,smpai kedai sate,pe lg,bantai puas2 ar... Sham ko x dpt bai sate nih,sape suruh g penang ..wahahaha^^ aku bntai dkat 2o btg sate gak ar...sdap ar...thanx 2 xharif n ol ma hommies yg lpak same2...bbluurrpppp!!! kenyang! puas ati! korg bace blog nih pasni mesti terasa cam nk mkn sate en?? lapar??? wahahahahah^^

Comments

Popular Posts