+ashitment+


ats ni slh satu gmbar ntok asshitment aku..ouh...sebenarnye sem 4 ashitment agk bnyk... n im so tired n bile blek ruma taw tdo jer...wahahah
n most of everyday we always got new asshitment..damn!!! n bulan puasa x taw la mcm mane...nk lyn asshitment pun mls...wahahah.... aku x taw cmner nk buat flash,kne blaja bnyk lg... huhu... nk lpak sabtu pun da jarang... sementara asshitment yg amat bnyk,aku dpt merilexkan kepala aku dgn melepak mlm2 kat uma meor ngan dua hantu aku,daus n meor! huhu...thanx 2 them dpt rilex... xder memeningkan kepala aku mcm pompuan2 yg mengada2 dlm hidup aku... frens is more important then gurls... kecuali gurl 2 btol2 aku punyer fren,then only dat gurl is more important than the others gurl out there..wahahha..sebenarnye frust ngan gurl...wahahahah^^..yg lawa pun perangai hampeh,yg x lawa bajet cun plak,snang citer human no perfect..haha... aku benci hisham sbab dia da bahagia..wahahahahaha^^ jgn buat maksiat erh bulan2 puasa ni...huhu..skang nih hidup aku ialah = asshitment,lecturer,meor,daus,family n fren kat ampang,tedo n tiredness... n thanx 2 opah who thought me how nk cari refernces...thanx opah... ^^ hope day should be better after diz...huhu

Comments

Post a Comment

Popular Posts