+ S.U.N.Y,I +

Yang datang dlm masa ni..tiada..
Kosong,sendiri dan masa tidak bergerak..
Berjalan.. ramai..tapi aku kosong...
Riuh... tapi aku sunyi...
Luas.. aku rasa sempit..sukar untuk aku bernafas..
Cahaya pagi,terang...Mengapa aku lihat gelap dan kelam...
Penuh harapan yang aku tatang...
Tangis pada kesalahan yang lama...
Kesal tiada guna.. biar berdarah aku terima..
Biar mati.. di kotak kosong..aku sendiri...
Bunyi merdu,gitarku masih dipetik...
Yang meneman aku dikala aku sepi...
Bunyi petikan yang kedengaran sedih...
Yang hanya aku seorang faham...
Di waktu aku sendiri,aku sepi...
Harapan ku kau kembali...tiada berbalas...
Tapi KAU yang datang mencari aku dimasa aku perlukan...
Perlukan pelukan...belaian...belas kasihan tagis ku...
KAU yang tidak aku miliki dari dulu.. Yang datang ...
Suara yang ku dengar...
menghilangkan rasa sepi yang lama aku pendam..
Yang selalu datang di waktu aku perlu...
Yang melegakan tangis ku kerana di tolak...jauh dr dunia aku terasa...
Walau aku tiada nanti... Tidak pernah akan menerima...
Tapi KAU.. datang...dan tolong...tiada tangisan demi aku yang tidak memilik kamu...
Walau pun sehelai dari rambut... Relakanlah aku... Biar aku sunyi hingga akhir hayat ku..
KAU tetap ada..

Comments

Popular Posts