+Aku Biasa+

Mcm biasa,mlm yg sejuk,dingin dan romantik. Aku x thn sejuk,kalo sejuk aku kuat tdo..mslh 2..hehe..dan kuat hisap rokok.kalo ada yg teman aku isap rokok lg best smbil minum nescafe pns kegemaran aku.Kdg2 cemburu tgk org,tp aku x kesah,cemburu satu sifat yg bgos.Manusia kdg2 mencari kebahagiaan secara paksa.Tp aku tidak.Seperti biasa,mlm ni lpak kedai ats,minum2 amek udara luar yg segar dan sejuk.Berborak,ketawa dgn hommy2 aku kat tmn saga ni..=) dan thnx hisham sbab snggup dtg k.l lpak ngan aku 3 hari ni..mmg bestfren aku yg sgt aku hargai..brotherhood 4 eva bro..thnx teman aku..Thnx 2 xharif jgk,selalu dgn aku,bnyk nasihat aku..aku appreciate segala dari korg bro..dan aku mmg memerlukan korg masa ni..=) thnx dtg teman aku... x lupa jgk member2 shah alam,ikin,amoi,mira,yoe,apiz,padil,mirol,naz,korg suma la,terutama ikin n amoi..aku sebenarnya rindu korg sgt..=)... 3 hari lpak ngan sham,g karaoke ngan xharif suma,haha aku enjoy... thnx kwn2.. Dulu,bila aku da capai apa yg aku nk,sesuatu yg aku boleh syg,yg aku hargai,aku da x pk kan facebook,blogger,aku x pk kan sosial,aku x pnah pk kan yahoo messenger,sbab aku da ada kau.kau shj da boleh hilangkan sunyi aku,sepi aku,boleh menggembirakan aku smpai aku x perlukan internet dlm hidop aku.Tapi,sekarang dah lain,aku perlukan suma 2..ntok isi kekosongan aku,aku perlu bersosial ntok hilangkan sepi aku..aku perlukan semua sekarang..Dulu suma 2 x penting bg aku,kerana kau paling penting,skarang suma 2 penting bg aku,kerana aku KESEORANGAN.. Aku manusia biasa,mana bisa melupakan,mana tidak disakiti,Aku biasa,Masih Lagi Biasa...

Comments

  1. Life must go on..Itu la gunanya kawan kawan yang sentiasa ada di sisi bila kawan memerlukan.. Next time boleh lepak minum2 sambil hirup kueh teow sup lagi..Tapi make sure habes la.. haha Chill okay babe !

    ReplyDelete
  2. of coz i chill... =) kueh teow tu x best la ira..kalo x da abes da i hirup kott...hehe =)

    ReplyDelete
  3. Kononnya tak best.. Next time try bihun sup kuah daging campor ayam okay..Baru ada umphhhhhh !

    p/s : Tak nampak pon batang hedong kata dah follow? Haha =.='

    ReplyDelete
  4. hahahahaha.. jiwang karet sehh.. serem nihh.. by the way oke la tuh.. nk hebak cm ner ag.. kui3x.....

    ReplyDelete
  5. hahah...i wrote what i feel la katek...heee =)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts