+Kenangan+


Ntah kenapa mlm ni tiba2 teringat all things happen kat sepang,lama dah aku tnggl kan tempat 2.. n aku mmg x suka kat sana..tp bnyk memory kat sana.. yg manis,yg pahit..suma ada.. kwn2 dulu ramai sana..cuma skarang suasana dah berubah sejak aku break off with nana.she told everybody about it,n now aku da rasa x selesa nk lpak ngan dorg2 kat sepang,aku dpt rasa mcm dorg benci aku,good job hey.. aku benci mata yg memandang,mulut yg berckp,dan telinga yg mendengar dr mereka,aku rasa suma menyebelahi sebelah pihak.. kwn2 da x mcm dulu,aku dpt rasakan,cuma sesetengah dr mereka yg masih ok.tp aku x kesah.pada kamu2 suma.. aku yg mcm jht dr mereka.tidak mereka kenal aku yg sebetolnya,tidak mereka faham apa yg berlaku.Mulut manusia mmg jahat dan kuat meninggal kan kesan buruk pada seseorg..kwn aku pnah ckp, -even 1 day before u r the one she love,n willing to do everything 2 u,but when u breaking up,u will be the one she hate the most,not the she love,an enemy,mulut ckp tidak benci,tp hati x melepaskan,pnoh dgn dendam..snang dpt,jd snang pergi- .Jadi,aku phm apa yg kwn aku mksudkan,sepang mengingatkan aku pd suma benda..setiap liku2 yg aku pernah lalui. Dan ye la..manusia, 1000 kebaikan tidak pernah nmpak,malahan 1 keburukan yg mereka lihat. Yup! aku mula hidop baru,walau kami masih berkawan,aku ada hati,aku minat,dan suka lihat wajah dan telatah.senyum aku bila melihat dy bercerita. aku ada harapan.tp seeloknya,aku simpan jauh2 dahulu.. cuma aku suka,dan aku rindu.. :) aku pasrah pada tuhan.aku hanya berusaha. Hanya berharap usaha ku berhasil.. :) amin..selamat malam suma.dan..selamat malam lola.:)

Comments

  1. thank god korang still berkwn. jrg lah bila break still berkwn. lumrah hidup la. mule2 maniss je ayat. tp bila break up, mcm2 hal kuar. ketidakpuasan hati tu ade lagi yg smpan. seelok2 nya, bncg n setel elok2. kasi zero2. sbrlah ammar. aku pun penah kne jugak, penah rse. nnty lame2 org sekeliling pun lupe psl hal tu. kuatkan semngat!(walaupun tukang comment ni pun teringat jugak hal dlu2)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts