_release_

Malam2 mcm ni mula la teringat benda2 lama.. gila dah aku..adeh..aku nk bercuti..aku nk tgk pantai.. nk rasa angin pantai yg kuat.. ntah kenapa aku cari balik kisah yg lama.. aku x cukup kuat nk lupakan...so aku nk pergi bercuti dan release suma tensen yg ada dlm otak... tp 2 la,x tawu la bila... sejak mnggu lpas aku dah mula miss kol..msg...apa aku buat ni..aku pun x tawu..yg aku tawu aku rindu... kebelakangan ni aku asek teringat kisah lama.. sakit kepala aku... hisap rokok makin bnyk...adeh.. aku nk lupakan..tp aku x cukop kuat.. dan..hati aku,aku x boleh nk bukak dan menerima cerita yg baru.. masih lagi dawai2 tajam melilit kaki aku x membenarkan aku ntok pergi.. aku masih ingat..mata...mulut..rmbut..dan setiap dari kau suma masih bermain dikepala.. td aku mkn kat lowyat..tmpat yg sama kita makan dulu..sedih..tp aku sorokkan..kau tahu? kau peduli? kau tahu aku sedih lagi? pasal ira.. aku dah lama tngglkan..x mahu aku berhubung dgn org yg merosakkan relationship aku... aku sakit hati..mungkin dulu aku keliru,dan sebagai manusia,aku melakukan kesilapan.. saat aku sujud dan tunduk,kau tidak terima... pernah kah aku tunduk sebegitu dihadapan seorang perempuan,membuang semua ego dan nafsu amarah yg ada pada aku? aku masih ingat genting..aku masih ingat tempat2 yg kita pergi bersma.. setiap kali aku lalu,aku akan fikirkan kau.. aku rindu bau rmbut dan perfume kau... cincin aku masih kau simpan? sudah kau buang? aku hanya ada gmbar kau utk aku tatap sebelum tidur..dan kad matrix KTT yg ntah bila kau letak dlm wallet aku.. aku x perasan.. nana...kau tahu x aku sedih? dan kau tahu x aku sakit?

Comments

Popular Posts