+kosong+

at 7.35pm..btol2 aku rasa sgt kosong arini..aku xtaw lah kenapa.. kasih syg itu apa sebenarnya..rindu itu apa sebenarnya.. cinta itu apa.. kenapa? sebab? perlu? syg itu ada bila kita mengenali,rindu itu ada bila kita mula rasa syg,dan cinta itu satu anugerah kepada manusia utk bhagia..sbab kita mmg diciptakan berpasangan.ya,ia perlu kerana manusia punya naluri yg kita tidak dpt ungkap dari mana ia dtg.. yg kita nk x semesti kta dpt,kita merancang,tuhan menentukan.habislah kan cerita kau sekarang seperti aku yg sudah menghabisi cerita si pemusnah kita,lama lagi nnt aku akan jatuh,siapa yg mahu angkat naik ke ats.ya dulu aku mengejar,aku berlari,sekarang aku baru tahu aku perlu duduk,berehat,lihat sekeliling,dan tunggu peneman yg akan duduk sekali bersama melihat sekeliling.. kau,aku,belajar dari kesilapan kita,aku slh,ko menyimpang,aku akibat,kau yg hilang.tp aku tahu,kau memandang aku dr jauh.kau masih ada utk aku,cuma kau masih keliru,tp kau tahu dlm hati kau siapa bertakhta,kunci di dalam masih aku yg pegang.kau tidak memberi kunci baru.kau masih hargainya.aku masih kosong tapi yang penuh dgn pengajaran yg dahulu,yg penuh dgn sesal dan kosong.ya aku kosong.

Comments

Popular Posts