+ Ya Sudahlah +

Sudah2 lah marah,sudah2 lah baran,sudah2 la merajuk. Ingat balik memori baik,ingat balik memori indah,ingat balik time2 happy,lupa lah amarah.. syaitan bawa kemarahan,baran.. nk sejuk kena sabar,kadang2 snap mcm 2,silap,awak cool down lah,x phm kenapa?,tawu penat,faham geram,cuma kadang2 biasa lah.. terima,pujuk,sejukhttp://www.blogger.com/img/blank.gif,kembali lah seperti semula. Jangan memaki,jangan kurang ajar,hormat saya - respect dlm english nya.. xde siapa,jangan risau,jangan takut,kalau ada kawan2.. buat lepak,ambil berat,tanya khabar,borak2..luangkan masa.. bkn apa,nnt saya menyampah nnt,saya blah,lama2 pun x thn,awak marah,saya pujuk,saya marah,awak pulak meletop,merajuk.. pening la.. saya sekarang bertukar sejuk,x mahu yg panas,biar diluar je sayang yg pns..hehehe..didalam sejuk ye..sudah2.. tiada lain,jgn menyimpang fikiran,untuk engkau,bukan siapa2,suruh engkau simpan,jadi tolong jaga,kadang ia sakit,tolong ubatkan,kadang berdegup kencang,tolong tenangkan,aku minta engkau faham..sayang..sudah2.. :)semua ini belum berakhir.

Comments

Popular Posts