+ D A N G ! +


Selalu malam,sunyi.. walau sunyi aku tawu,aku ada teman.. :) senyum aku lihat kau yang tidur menghilang kan penat dlm dakapan,walau masa itu sekejap..aku faham kau letih dgn dunia yang penuh palsu dan paksaan itu.. dan kau..tertekan dengan semua dan segala yang slalu membelenggu.. kesempitan yang tiada ruang.. tidak cukop utk kau bernafas..tapi kau percayalah,aku selalu ada.. kerana.. bila aku berhenti mengejar dan berlari..bila waktu aku duduk dan memerhati,kau yang dtg dan menemani,sudah cukup untuk menyelamatkan aku dan mengeluarkan aku dari dunia aku yang letih berlari dan mengejar.. jadi..kau percayalah..aku sentiasa dibelakang kau untuk aku sambut ketika kau jatuh..tiada apa lagi yang aku beri pada kau,jadi aku mahu beri lebih selepas ini.. yang aku tahu,hati aku..sudah aku beri utk kau simpan..hati kau sudah aku kunci..pagar sekelilingnya aku harap kukuh..supaya ianya tidak hilang.. aku ingin ajr kau lebih dari apa yg aku sudah tunjuk...dan aku minta kau ajr aku tentang diri kau.. mula dari kawan,lebih dari 3 bulan dlm rasa aku kita berkawan..dan hati terbuka utk menerima cerita kita yang selanjutnya.. dan..aku tahu,kau sedang sedih dgn semua dikeliling kau,jgn pernah kau sorok dan simpan.. jika kau mahu beritahu sesuatu,aku mendengar,jika kau mahu tenang,peluk tubuh ku..dan jika kau mahu menangis,menangis dengan puas di bahu aku.. syg..walau susah mana pun,u kena kuat utk diri u..dan i ada utk sokong u dari belakang.. dan utk hilangkan rasa resah dan sakit serta lelah yang u ada sekarang.. i wrote this blog especially for u..utk syg baca dan faham..i slalu ada utk u..jangan pernah lupa.. ;) hold on syg..n be strong.. Love u CINTA.. gudnite.. :)

Comments

Popular Posts