+ c i n t a +

aku tahu,manusia tidak sempurna,jd aku belajar memaafkan.. bila aku memaafkan.. aku rasa lega..begitu juga aku,manusia biasa yg tidak sempurna.. harap kau terima seadanya..walau kadang kita rapuh,dalam hati hanya kamu.. :)kau yang bertakhta..jd jgn kau cemburu,jgan kau bimbang..dan jgn kau rsau.. sebab aku adalah utk kau... kerana...kau cinta :)... walau kadang silap langkah,tapi kita kena belajar.. dari situ kita makin kuat.. kau juga yg beritahu pada aku,Love is not to forget,but to forgive,not to see,but to understand,not to hear,but to listen,not to LET GO,but to HOLD ON...kau belajar dari aku,kau ungkapkan jadi kata-kata,dan ia lengkap ringkas... i thankfull for the love u give.. its priceless.. u know how to flirt me.. :) sometimes garang mcm rimau..tp awak harimau saya.. :)ehemm..hehe..luv ya cinta... cik aien yg disayangi..luv u so much! gudnite! just missin' u..dats y i write this... ;)

Comments

Popular Posts